och först ut..

Och först ut och presentera sej själv då det är jag Sandra. Hitta en lista som jag fyllde i.

Ditt namn: Sandra
Är du snygg: ja de eh ja
Födelseår: 1988
Hur tar du bort oönskad hårväxt: plockar bort det
Spelar du något instrument: spelar och spelar vet ja inte
Ligger Skåne i Sverige: klart de gör
Har du några danska släktingar: nej faktiskt inte
Dina första tankar när du vaknar: vill sova mera
Är du hungrig: kanske lite då
Är du bra på: de ja inte eh dålig på
Är du kåt: nej inte nu
Är du singel: nej, har min pojk<3
Vilket land kommer du ifrån: Sverige
Låt som jag lyssnar på just nu: nån på radion, vet inte vad de eh
CD i stereon nu: vet inte
Är du sexig: ja de med
Antal timmar sömn: beror på
Vem är snyggast: Joakim<3
Vem vet mest om dig: Ida
Vem vet du mest om: Ida
Vem vill du ha just nu: har den ja vill ha
Snyggast i skåne: hur ska jag veta de?
Vem hatar du mest i hela jävla världen: dom som gapar och skriker
Höger eller Vänsterhänt: höger
Språk: Svenska
Vilka sjukdomar: ingen
Ditt mål i livet: svår fråga, vet faktiskt inte
Sängdags: blir nog snart.
Fobier: spindlar
Känner du en snygg kille: jaaa<3
Har du körkort: nej, behöver inget :P
Vilka cigg gillar du mest: har slutat
Brukar du svara på kontaktannonser: nej
Åsikt om jultomten: en bra gubbe haha
Äger du några vapen: nej
Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja: nå ovanligt
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: Linda, amanda
Pepsi eller Coca cola: cola
McDonalds el. Burger King: burger king
Mjölk: gott
Röker du: nej inte nu
Svär du: det händer
Sjunger du: klart
Har du varit kär: ja
Är du kär nu: japp
Den starkaste du vet: bamse
Vill du gå högskola: kanske
Vill du gifta dig: nångång kanske
Tycker du att du är attraktiv: japp
Är du en hälsogeek: nej är jag inte
Kommer du överrens med dina föräldrar: japp
Vad vill du arbeta med när du blir stor: vet inte riktigt
Din hårfärg och frisyr: lagomt långt och blont
Skorna du hade på dig idag: mina
Kläder du hade på dig idag: mina haha
Vad har du på dig nu: kläder
Favoritfärg på kläder: beror på
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: dom ja har, annars hade jag väl bytt
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden: olika
Skolväska just nu: skolväska? de var längesen
Har du rosa kamouflage-kläder: nej
Tatueringar du har: jo en
Piercingar du har: tungan, örorna
Handväska eller liknande just nu: en trasig
Har du glasögon: nej
Randigt, rutigt eller blommig: randigt
Favoritårstid: SOMMAR
Choklad el. vaniljglass: vanilj
Gillar du när det åskar: nej
När ska du festa nästa gång: i helgen
Vad köpte du senast: kläder
Hur mycket pengar har du: lite iallafall
Hur svarar du i telefonen hemma: sandra
Hur svarar du i mobilen: hej
Vem ringde du senast: joakim
Vem ringde senast till dig: joakim
Senast kramat: joakim
Sov du ensam inatt: nej
Vem sov du hos senast: joakim
Vem sov hos dig senast: joakim
Druckigt alkohol den senaste månaden: ja
Varit på dejt den senaste månaden: nej
Ätit sushi den senaste månaden: nej
Blivit slagen den senaste månaden: nej

så de var lite om mej då :)

// Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0